Kokybiškų prekių keitimas ir grąžinimas
Jeigu pirkėjui nepatinka nusipirkta prekė, prekės spalva, dydis ar modelis, pirkėjas turi teisę per 14 kalendorinių dienų pasikeisti arba grąžinti prekę. Jeigu norimos pakeisti prekės pardavėjas sandėlyje neturi – grąžinama visa, už prekę sumokėta suma.
Jeigu pirkėjas grąžina kokybišką prekę, neatsiima prekių iš paštomato ar jų nepavyksta įteikti dėl pirkėjo kaltės, tokios prekės grąžinamos pardavėjui, o pirkėjui grąžinami už prekes sumokėti pinigai, atskaičius prekių pristatymo mokestį.
Teisė atsisakyti užsakymo negalioja toms prekėms, kurios yra įtrauktos į LR Negrąžintinų prekių sąrašą (pvz., kojinės, apatiniai). Taip pat tos prekės, kurios buvo specialiai pagamintos pagal kliento reikalavimus arba individualiai pritaikytos.
Elektroninėje parduotuvėje Inversiniaistalai.lt įsigytas prekes grąžinti galima:
Grąžinimas jums patogiu būdu – susisiekite su mumis el. paštu info@inversiniaistalai.lt ir mes atsiųsime jums visą informaciją apie grąžinimo procesą. Grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje, tokios pačios komplektacijos, kokia buvo įsigyta. Prekės turi būti saugiai supakuotos, kad transportavimo metu nebūtų pažeistos.
Siuntimo išlaidas apmoka klientas.
Jeigu klientas nori atgauti pinigus už grąžintą prekę – jie bus grąžinti per 14 kalendorinių dienų, naudojant tą pačią mokėjimo priemonę, kuri buvo naudota atsiskaitant.
Jei klientas pageidauja grąžintą prekę pakeisti į kitą, naują prekę išsiųsime per 1–2 darbo dienas.
Garantinis laikotarpis:
Lietuvos Respublikoje galiojantys teisės aktai visoms asmeninio vartojimo prekėms nustato 24 mėn. garantinį laikotarpį.
Jei Jūsų prekė sugedo garantinio laikotarpio metu, prekę suremontuosime ar pakeisime nauja nemokamai – tereikia pateikti prekės pirkimo dokumentą.
Pirkimo dokumentą (kasos čekį, sąskaitą faktūrą) gaunate kartu su įsigyjama preke arba el. paštu, kai gauname Jūsų apmokėjimą už įsigyjamą prekę.
Garantiniai įsipareigojimai negalioja jeigu:
Yra mechanininių įrangos pažeidimų (įplyšimų, medžiagos, metalo nusitrynimo ir t.t.)
Gedimas įvyko dėl pirkėjo kaltės arba netinkamų eksploatacijos sąlygų (per didelis žmogaus svoris, netinkamos laikymo sąlygos ir t.t.)
Gedimas įvyko dėl sąveikos su negarantiniu komponentu.
Gedimas įvyko naudojant eksploatacinias medžiagas, kurios nėra rekomenduotos gamintojo.
Kilus klausimams dėl sugedusių prekių prašome rašyti info@inversiniaistalai.lt, arba skambinti telefonu +370 66775580.
Jei parduotuvės darbuotojas nustato, kad Jūsų prekė garantinio laikotarpio metu sugedo nepataisomai dėl gamintojo kaltės (nekokybiška prekė), tokiu atveju mūsų parduotuvėje, pateikus prekės pirkimo dokumentą, turite teisę prašyti pakeisti sugedusią prekę į kitą tokią pačią arba grąžinti Jums sumokėtus pinigus už prekę.
Jei parduotuvės darbuotojas nustatytų, jog Jūsų prekė garantinio laikotarpio metu sugedo dėl gamintojo kaltės (nekokybiška prekė), tačiau ją įmanoma suremontuoti, tokiu atveju Jūs turite teisę pasirinkti, nemokamai pašalinti daikto trūkumus (pataisyti daiktą), nemokamai pakeisti netinkamos kokybės daiktą tinkamos kokybės daiktą tinkamos kokybės daiktu, sumažinti prekės kainą arba vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti sugrąžinti už prekę sumokėtą kainą. Pasirinkus du pastaruosius variantus, kartu su pirkimo dokumentu pristatote prekę į parduotuvę. Jei nuspręsite prekę remontuoti, praneškite apie tai Jus aptarnaujančiam parduotuvės darbuotojui.
Tačiau bet kokiu atveju Jūs galite tiesiogiai kreiptis į www.inversiniaistalai.lt ir mes Jums suteiksime visą reikalingą informaciją ir/ar pagalbą dėl sugedusios prekės klausimų.