Grąžinimas ir garantija
Grąžinimas ir garantija
Kokybiškų prekių keitimas ir grąžinimas
Jeigu pirkėjui nepatinka nusipirkta prekė, prekės spalva, dydis ar modelis, pirkėjas turi teisę per 14 kalendorinių dienų pasikeisti arba grąžinti prekę. Jeigu norimos pakeisti prekės pardavėjas sandėlyje neturi – grąžinama visa, už prekę sumokėta suma.
Jeigu pirkėjas grąžina kokybišką prekę, neatsiima prekių iš paštomato ar jų nepavyksta įteikti dėl pirkėjo kaltės, tokios prekės grąžinamos pardavėjui, o pirkėjui grąžinami už prekes sumokėti pinigai, atskaičius prekių pristatymo mokestį.
Teisė atsisakyti užsakymo negalioja toms prekėms, kurios yra įtrauktos į LR Negrąžintinų prekių sąrašą (pvz., kojinės, apatiniai). Taip pat tos prekės, kurios buvo specialiai pagamintos pagal kliento reikalavimus arba individualiai pritaikytos.
Elektroninėje parduotuvėje Inversiniaistalai.lt įsigytas prekes grąžinti galima:
Gražinimas jums patogiu metodu, užpildykite grąžinimo formą ir įdėkite kartu su grąžinama preke. Grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje, tos pačios komplektacijos, kaip įsigijote. Grąžinamos prekės turi būti saugiai supakuotos, kad siuntimo metu nebūtų pažeistos.
Gąžinamą prekę siųsti adresu: „MB Sedlita”, Jono Biliūno g. 95, Šlienavos k., Kauno r., LT-53150, Tel: +37066775580. Siuntimo paslaugą apmoka klientas. Jeigu už grąžintą prekę, klientas nori atgauti pinigus – juos grąžinsime per 14 kalendorinių dienų, naudojant tą pačią mokėjimo priemonę, kurią klientas naudojo atlikdamas mokėjimo operaciją. Jeigu klientas pageidauja grąžintą prekę, pakeisti į kitą, ją išsiųsime per 1-2 darbo dienas.
Garantinis laikotarpis:
Lietuvos Respublikoje galiojantys teisės aktai visoms asmeninio vartojimo prekėms nustato 24 mėn. garantinį laikotarpį.
Jei Jūsų prekė sugedo garantinio laikotarpio metu, prekę suremontuosime ar pakeisime nauja nemokamai – tereikia pateikti prekės pirkimo dokumentą.
Pirkimo dokumentą (kasos čekį, sąskaitą faktūrą) gaunate kartu su įsigyjama preke arba el. paštu, kai gauname Jūsų apmokėjimą už įsigyjamą prekę.
Garantiniai įsipareigojimai negalioja jeigu:
Yra mechanininių įrangos pažeidimų (įplyšimų, medžiagos, metalo nusitrynimo ir t.t.)
Gedimas įvyko dėl pirkėjo kaltės arba netinkamų eksploatacijos sąlygų (per didelis žmogaus svoris, netinkamos laikymo sąlygos ir t.t.)
Gedimas įvyko dėl sąveikos su negarantiniu komponentu.
Gedimas įvyko naudojant eksploatacinias medžiagas, kurios nėra rekomenduotos gamintojo.
Kilus klausimams dėl sugedusių prekių prašome rašyti info@inversiniaistalai.lt, arba skambinti telefonu +370 66775580.
Jei parduotuvės darbuotojas nustato, kad Jūsų prekė garantinio laikotarpio metu sugedo nepataisomai dėl gamintojo kaltės (nekokybiška prekė), tokiu atveju mūsų parduotuvėje, pateikus prekės pirkimo dokumentą, turite teisę prašyti pakeisti sugedusią prekę į kitą tokią pačią arba grąžinti Jums sumokėtus pinigus už prekę.
Jei parduotuvės darbuotojas nustatytų, jog Jūsų prekė garantinio laikotarpio metu sugedo dėl gamintojo kaltės (nekokybiška prekė), tačiau ją įmanoma suremontuoti, tokiu atveju Jūs turite teisę pasirinkti, nemokamai pašalinti daikto trūkumus (pataisyti daiktą), nemokamai pakeisti netinkamos kokybės daiktą tinkamos kokybės daiktą tinkamos kokybės daiktu, sumažinti prekės kainą arba vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti sugrąžinti už prekę sumokėtą kainą. Pasirinkus du pastaruosius variantus, kartu su pirkimo dokumentu pristatote prekę į parduotuvę. Jei nuspręsite prekę remontuoti, praneškite apie tai Jus aptarnaujančiam parduotuvės darbuotojui.
Tačiau bet kokiu atveju Jūs galite tiesiogiai kreiptis į www.inversiniaistalai.lt ir mes Jums suteiksime visą reikalingą informaciją ir/ar pagalbą dėl sugedusios prekės klausimų.